Mirosul dorului de-acasa

Fiecare din noi are  ceva ce ii aminteste de acasa. Azi mi-au amintit de casa, salcamii, mirosul florilor de salcam.

Ma intorceam de la scoala si parca nimic nu se intamplase, si parca ceva nu era la fel. Ma uitam in jurul meu si nu imi puteam da seama ce. Din senin mi am amintit de ulita pe care locuiam eu in copilarie, de ulita pe care mai locuiesc parintii mei, de ulita pe care au disparut deja salcamii. Ma intrebam de ce  imi venise in minte casa, ce ma influentat?

Era casa copilariei, era sfarsitul primaverii de pe ulita mea, era soarele, era totul. Ridicandu-mi privirea  am inteles, erau florile de salcam. Doamne ce  parfum, ce amintiri, ce aroma de acasa…

Am savorat pe deplin  mirosul imbatator, am admirat florile si m.am intrebat: „Daca e asa de greu sa fii copil, sa fii copil departe de parinti, oare cat o fi de greu sa fii parinte, parinte departe de copii?”Mii frica si sa ma gandesc la asta dar sa mai ajungi sa simti… respect  si plecaciune tuturor parintilor care in frunta  departarea  dintre ei si  scumpii lor copii.

 

 

 

DSCF8059

 

 

Lasă un comentariu