Relatie & distanta

Distanta & relatie, iubire, componente ce nu  au ce cauta pe aceeasi balanta.  Ani in urma eram indragostita pana peste urechi, aveam o relatie de cativa ani, insa intervenise „distanta”. Eram sigura ca o sa pot depasi, ca o sa putem  impreuna sa depasim, dar nu a fost sa fie…  In jurul meu auzeam mereu una si aceeasi  „Distanta omoara iubirile”. Dar eram  indragostita si  credeam in dragostea mea. A murit,  distanta omorase acea frumoasa iubire. Dupa un an si jumatate de distanta ne.am despartit.

Acum stau si  imi pun mii de intrebari legate de relatiile la distanta, cu toate ca si in momentul de fata am o relatie la distanta, poate de asta si sunt in aceasta dilema 😀

SI totusi pot spune ca exista iubire, exista relatii la distanta, insa…

IUBIRE

DISTANTA

TIMP

SENTIMENT

Sunt componentele care formeaza  proportia „Relatiei” la distanta. Dupa mai multe  experiente de genu :d si daca stau sa ma gandesc bine, toate relatiile mele au avut  acest component distanta…  Pot afirma si pot sustine ca  exista iubire la distanta, exista si relatie, dar nu mai mult de un an de zile…  Ceea ce trece de un an e deja obisnuinta, minciuna si  pierdere de timp…

Intr.o iubire e nevoie de doi…

Lasă un comentariu